loading...
شهاب فا
حسین بازدید : 116 دوشنبه 01 مرداد 1397 نظرات (0)

توضیح درباره علوم انسانی

توضیح کاملی در رابطه با مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته میخواهید.

مهمترین بخش فایل مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته چیست؟

آیا با مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته از این سایت به من تخفیف تعلق می گیرد؟

You can download مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته in a safe manner on this site.

مقالات پیرامون مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته در این سایت اثبات شده می باشند. نگران نباشید.

مرجع دانلود مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته

Get some free articles about مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته on this site.

به درخواست بعضی عزیزان مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته را به سایت افزودیم.

دانلود مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته با فرمت jar برای گوشی.

کی گفته مطالبی پیرامون مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته وجود نداره؟ پس معلومه اینجا رو نگشتی!

اطلاعات تخصصی بی نظیر درمورد مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته را تنها می توانید از اینجا دریافت کنید.

بهترین روش برای زیاد کردن مطالب پیرامون مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته استفاده از مقالات مرتبط این سایت می باشد.

فروشگاهی که فایل مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته را میفروشید سایت ماست.

لینک دانلود مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته

با خواندن مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته شگفت زده شوید.

To get مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته high quality scientific click above.

سایتی باشکوه در زمینه فروش مقالات پیرامون مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته راه اندازی شد.

برای خرید مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته فقط به سایت ما بیایید.

This site is equipped with all articles around مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته.

جدید ترین نسخه فایل مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته را از سایت ما بخواهید.

Learn how to learn about مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته by subscribing to our telegram channel.

To download مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته, welcome to our site.

برای دریافت مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته با کیفیت علمی بالا کلیک کنید.

مقاله انگلیسی ELSEVER مربوط به سال 2016 که 20صفحه انگلیسی با ترجمه.مناسب برای درس تئوری حسابداری یا حسابرسی پیشرفته   مقاله اصلی 20 صفحه و بصورت فایل pdf می باشد و ترجمه شامل 29 صفحه که به صورت فایل word می باشد .   شناسایی تقلب مالی هوشمند: بررسی جامع چکیده تقلب مالی، موضوعی است که پیامدهای بسیاری در بخش مالی دولت، شرکت‌ها و نیز مصرف‌کنندگان عادی دارد. افزایش وابستگی به فن‌آوری‌های جدید مانند ابررایانه و تلفن همراه در سال‌های اخیر باعث به وجود آمدن مشکلاتی شده است. شیوه‌های سنتی بررسی مالی نه تنها در زمان صرفه جویی نمی‌کنند بلکه بعضی اوقات پرهزینه و نادرست و در برآورد اطلاعات گسترده استفاده از آنها غیرممکن است. جای تعجب نیست که مؤسسات مالی به استفاده از شیوه‌های آماری و محاسباتی نوین و فرایندهای خودکار روی آورده‌اند. این مقاله، با استفاده از شیوه‌های داده‌کاوی به بررسی جامعی در حوزه تحقیقات شناسایی تقلب مالی، پرداخته است. در این مقاله، بیش از پنجاه مقاله علمی که عمدتاً در دوره 2004 تا 2014 منتشر شده بودند و مطالعات تجربی در زمینه شناسایی تقلب مالی بر اساس Cl به صورت اختصاصی انجام داده بودند، مورد بررسی قرار گرفتند. در این تحقیقا ...

دانلود با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4858
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 794
  • بازدید ماه : 631
  • بازدید سال : 29,057
  • بازدید کلی : 492,758